ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Saturday, January 8, 2011

VINTAGE OMEGA CONSTELLATION CRHRONOMETER OFFICIALLY CERTIFIED CAL:561 50an' GOLD TOP FOR SALE..RM3999 SEKALI NGN KOTAK,SURAT...(SOLD)

jam yang cantik bersih tanpa calar kecil2.. antara jam omega yang paling bersih saya pernah jumpa..macam baru..
body cantik...dengan warna keemasan..
box orignal..tiada kesan calar kecil
taip ja no tertera diatas..i'allah akan muncul gambar jam ini..
semua dapat sesuai untuk colettor2 omega..

casing tiada calar2 kecil dan tak pernah dibuka..jam ini..boleh diremdam dalam gelas yang ada air hehhehe..mgikut kata tuan nya..
tali orignal...
buckle orignal...dah lusuh sikit warna kuning keemasannya..kalu nak kita boleh tukar baru jgn risau..hehhehe..jam ini adalah milik kawan saya..kalu berkenan di hati hubungi +20105353587

1 comment:

  1. Personally I just like the fact that there are tiny moving parts in there that are working in conjunction with each other in order to precisely keep time.
    Omega replica

    ReplyDelete