ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Thursday, June 17, 2010

TUDIA MAI LAGI OMEGA VERY RARE AUTOMATIC KAKI LABI@KETING KUCING CAL:565 (koleksi peribadi di buka untuk dijual..)for sale

omega dail hitam jarum merah,lidi merah..memang sukar untuk diperlehi...
dail hitam yang bersih...ni bukan hitam sebarang hitam..
reka bentuk yang unik....
crown ori date tarik ja kalu nak ubah..cal:565
enjin bersih dan berfungsi ngn baik..
masih bersinar casing belakang walaupun terdapat sikit calar2 kecil..kpada sesiapa yang berhajat untuk memiliki jam ini hubungi..+20105353587...peringatan:jam ni saya dapat pun mahal..

2 comments:

  1. assalamualaikum datuk
    Apo kabar, moga senantiasa baik,
    aku dari indonesia tepotnyo yogyakarta
    mewlihat koleksi jam datuk sangatlah menarik, hendak dijual berapa dengan uang rupiah.
    mohon info.
    Wassalam.
    Abdul Mutholib
    Yogyakarta, Ind

    ReplyDelete
  2. wsalam datuk..terima kasih kerna sudi bertandang ke blog saya..alhamdulilah shat atas kehendakNYA..apa khabar tuan di sana?ya saya nak jual jam omega koleksi saya tu 650usd bersamaan RP 5880875 termasuk wang pos penghataran..apapun terima kasih..ukhwah fillah

    ReplyDelete