ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Sunday, May 2, 2010

VINTAGE VERY RARE MOVADO KINGMATIC 40micron 50an' FOR SALE..)(SOLD)

selapas setahun lebih aku mencari movado kingmatic dengan izin ALLAH akhirnya minggu lpas aku dapat panggilan pukul 1pagi dari kawan arab aku,ada arab nak jual movado,apa lagi terus pacak pi la ngan kawan aku..dapatlah jgak sebiji lagi movado kingmatic..alhamdulillah..
dail puteh yang tiada kesan calar cuma terdapat kuning skit dkat tempat jarum tu di sebabkan usia..
jarum runcing 28 jewels macam enjin movado kingmatic&kingmatic s saya sebelum ni..
crown orignal tapi dah pudar warnanya..jam ni masih berfungsi ngn baik..
casing belakang bercalar tapi boleh polish lagi..takdan nak gosok lagi baru dapat seminggu..kalu ada yang berminat hubungi +20105353587

No comments:

Post a Comment