ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Saturday, May 8, 2010

OMEGA SEAMASTER AUTOMATIC DATE FOR SALE (SOLD)NEGO..

omega seamaster full set..sesuai sangat untuk orang keja office
dail putih mutiara yang bersih tanpa ada kesan calar
cantik penuh bergaya..
casing orignal..
enjin bersih dan berfungsi ngn baik tak perlu servis
bracelet orignal...jika ada yang berminat hubungi +20105353587 harga di atas tak termasuk kotak..jam saja..hehhehe

No comments:

Post a Comment