ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Thursday, April 8, 2010

DYNAMIC KEMBAR TAK SEIRAS VERY RARE CAL:565 yang gold top(DAH TINGGAL KENANGAN) DUA2 DAH TINGGAL KENANGAN

sama tak dengan gambar dynamic sebelum ni..samakan?kedua2 dynamic ni dari koleksi aku yang aku nak jual kalu ada yang berkenan..keduanya mempunyai kelebihan masing2..yang kuning tu,gold top..yang muka blue black@celak tu lambang omega dia timbul..inilah 2 pendekar ku janjikan tu ..hehheh.
kedua2nya mantap..dan bergaya..dan sukar untuk doperolehii..

dail biru kuning..masih bersinar wlaupun dah berusia hampir 50thn
warna kuning keemasan masih terpatul kesilauwannya.
crown orignal..
cermin orignal..
bracelet orignal..semua part orignal..masih berfungsi ngn baik..
sama2 hebat sama2 mantap
dail biru celak sukar ditemui...
lambang omega timbul..selalunya lambang geneva dynamic kita duk jumpa tak timbul..
bersih dan bersinar walaupun usia hampir mencecah 50an'
crown orignal..
bracelet orignal..semua part orignal..cal 565 thn1967...masih berfungsi ngn baik tak payah servis..
kepada sesiapa yang berminat sila hubungi saya +20105353587 harga yang ditawar agak mahal sikit la..satu RM2350...termasuk kos penghantaran dua2 harga sama..pasal barang payah dapat..bang hehehe

No comments:

Post a Comment