ASSALAMUALAIKUM....Salam Perkenalan

Koleksi Jam Tangan peribadi Syair Klasik. Semua jam tangan @ barang-barang antik yang ada di BLOG ini adalah barang yang saya sangat sayangi, karena ianya merupakan koleksi peribadi saya yang telah sekian lama saya kumpul.... Terdapat juga beberapa Koleksi Jam Peribadi yang ingin saya JUAL, berada di folder sebelah kanan Iaitu folder 'UNTUK DI JUAL', jikalau TIDAK ada dalam blog ini dan ada yang Anda minati dalam "hati" Anda, bolehlah terus menghubungi saya ditalian +2010-5353587 @ mengirimkan email ke alamat..syairtimur1809@gmail.com

Wednesday, March 17, 2010

MOVADO KINGMATIC 28 JEWEL SWISS MADE VERY RARE...40 MICRON

ini salah satu jam koleksi aku yang aku sayang..jam aku dapat thun lepas..jam ni tahun berapa aku tak pasti..klau ada kwan2 tahu leh kita kongsi maklumat...aku pamerkan untuk berkongsi bersama peminat2 jam vintage..
keadaan dail yang bersih terselah keemasan..
penuh bergaya..dail yang bersih

enjin yang bersih..dan berfungsi ngn baik..

crown ori dan masih berkilat
no sri 497..jangan tikam sudah berdosa..
keadaan casing terdapat sikit calar..tapi yang penting muka cun..hehehhehe..jam ni kalau kena harganya aku jual..

No comments:

Post a Comment